חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים להעברת דירה בחורף

שיתוף

החורף כבר כאן וזה אומר שזו תקופת סוף השנה- מועד פופולרי מאוד למעברי דירה, כניסה לדירות חדשות, תחילתם וסיומם של חוזי שכירות.

תקופת מעברי הדירה זוהי תקופה הגורמת הרבה התרגשות וגם לא מעט חששות ולחצים. כך תעברו את יום המעבר בצורה חלקה ועם מינימום תקלות.

מעבר דירה הוא מהלך משמעותי מאוד בחיינו ולצד ההתרגשות וההתחדשות, לרבים הוא גם נתפס כמפחיד ומאיים.

אחסון הבגדים:

אז מה כדאי לדעת כאשר עוברים דירה? יש מספר נקודות שכדאי להקפיד עליהן:

  1. הובלה-
    * להזמין את חברת ההובלה לפחות חודשיים מראש. זאת מכיוון שבתקופות עמוסות אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא מוביל ראוי ביום המעבר.
    * תהיו מדויקים בפרטי ההובלה. אל תסתפקו בהערכה כללית של הארגזים ושל כל הפריטים, שכן אם בפועל מדובר ביותר מזה, התמחור של המוביל יעלה.
    * דרשו מחברת ההובלה הזמנת עבודה מודפסת, מאושרת וחתומה. זו מהווה את האסמכתא שלכם לגבי הדברים שברצונכם להעביר וכמובן גם לגבי המחיר.
    * הקפידו לבחור חברת הובלה שקיבלתם עליה המלצות מחבר או כזו שקראתם עליה תגובות וחוות דעת באינטרנט.
    * ודאו כי ארזתם את כל הרכוש שלכם בצורה נכונה. אריזה איכותית תמנע נזקים לרכוש בעת ההובלה.
  2. אריזה-
    * הקפידו לעבוד על אזורים מסוימים, לסיים איתם ולארוז בהם הכל, בטרם תעברו לאזור הבא ברשימה. השיטה הזו תאפשר לכם גם להשתלט על האריזה של הבית וגם על הרגשות שמציפים אתכם בשל המהלך.
    * התחילו מחדרים שהם פחות משמעותיים לחיי היום יום – מחסן, מרתף, חדר אורחים. אגב, אפשר גם לקבל הצעה מחברת ההובלה לאריזה של תכולת הבית.
    * מומלץ להיעזר בחברת הובלות מקצועית שתדע להעביר את החפצים היקרים ובעלי ערך שלכם בצורה מקצועית. אם תחליטו להעביר אותם בעצמכם, הקפידו על כמה דברים: ארזו את כל הדברים היקרים ראשונים ובכך תוציאו אותם מהדרך ותקטינו את הסיכוי שמשהו יקרה להם בזמן האריזה. שנית, הקפידו על אריזה נאותה באמצעות בדים או ניילון פצפצים. שלישית, הפרידו אותם משאר הדברים שיש לכם להעביר. העברה אחת ובה רק חפצים יקרי ערך היא בהחלט אפשרות ראויה ונכונה מבחינתכם.
    *ביום המעבר, מומלץ להצטייד בניירות עיתון, ניילון פצפצים, בדים רבים ולעטוף חפצים שבירים ורגישים בנפרד. הקפידו להשאיר ארגז אחד פתוח לדברים להם תזדקקו ביום המעבר, כגון: מברשות שיניים, מגבת, כלי רחצה, מסמכים וטלפונים הכרחיים ליום המעבר וכדומה.
  3. עדכון כתובת למשלוח דואר-
    בתוך הכאוס הגדול הזה שנקרא מעבר דירה, כמה מאיתנו באמת זוכרים לעדכן כתובת לכל אותם מוסדות וגופים ששולחים לנו חשבונות, דוחות וסיכומים חודשיים. בפועל, מדובר בתהליך שמתמסמס ברוב המקרים. עקב כך, המכתבים ממשיכים להגיע למען הישן. מה עושים? אפשרות אחת, פשוטה יחסית, היא להירשם לשירות עקוב אחרי של דואר ישראל ולקבל את כל המכתבים לכתובת החדשה. יחד עם זאת, הפתרון הזה אמנם ניתן בחינם למשך 4 חודשים ראשונים, אך לאחר מכן הוא מתחיל לעלות כסף. אפשרות נוספת היא אתרי אינטרנט שיעדכנו עבורכם את כתובתכם החדשה מול הבנקים, חברות אשראי, ספקי שירות של טלוויזיה, אינטרנט ועוד.
  4. תדאגו מראש לשירותי אחסון-
    גם אם אין לכם צורך בשירותי אחסנה, ביום המעבר רצוי שתהיו מוכנים עם שמות של כמה מחסנים בקרבת מקום. זאת משום שייתכן ולא תצליחו להעביר הכל בבת אחת או שתתקעו עם דברים אחרונים הדורשים פתרון אחסון זמני, בטרם תעבירו אותם ליעד החדש. אצלנו ב"קדוש אחסון מקצועי" תוכלו להזמין שירותי אחסנה או שירות משודרג של הובלה ואחסנה וליהנות משירותי אחסנה איכותיים במחירים אטרקטיביים. צרו קשר עכשיו – 0732603103-  ואתם פותרים את הבעיה. 
  5. דברים שיש לזכור ביום המעבר-
    * ודאו כי בכתובת הישנה יהיה מישהו מטעמכם (שכן, בן משפחה שגר קרוב) שיאסוף עבורכם פרטי דואר שעדיין ימשיכו להגיע לשם.
    * תצלמו את מוני המים והחשמל ביום המעבר. כמו כן, תבקשו מחברת חשמל חשבון סופי לפי קריאת המונה האחרונה.
    * הקדימו והתקשרו לגורמים הרלוונטיים לסגור את החשבונות האחרונים (חשמל, ארנונה, גז, ועד בית) בטלפון, כמה שיותר מהר. אל תחכו שהחשבונות יגיעו אליכם הביתה
    * שמרו על עצמכם ביום המעבר. יום מעבר הוא יום עמוס ולחוץ, מלווה בלא מעט עצבים רופפים. לכן, שתו מים, תנוחו כמה שניתן, שמרו על הגב, על לחץ הדם, על הבריאות ועל מצב רוח טוב!

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן