חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לאחסן בגדים?

שיתוף

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא טובים עלול לפגוע בבגדים. אחסון לא מתאים של טקסטיל וביגוד עלול להרוס את הבגדים בשל עש ולחות. שנית, צריך לחשוב איך לחסוך במקום כדי לא לבזבז מקום בזמן האחסון. כמו כן, חשוב לדעת כיצד ניתן להישמר לא רק מפני מזיקים שונים שפוגעים בבגדים אלא גם כיצד לשמור על הבגדים מצרות נוספות.

אחסון הבגדים:

אז מה כדאי לדעת כאשר ניגשים לאחסון בגדים בכלל ובעת העברת תכולת דירה בפרט? יש מספר נקודות שחשוב לדעת:

  1. טבליות בארגזים וניירות בנעליים- שימו טבליות לשמירה על בד וטקסטיל בתוך שקיות האחסון ובתוך הארגזים שאתם שולחים אל המחסנים להשכרה. ישנם טבליות שלא רק מרעננות ומעניקות ניחוח נעים אלא גם מרחיקות עש ומזיקים אחרים.
    כמו כן, לגבי אחסון של נעליים, בכדי לשמור על מבנה הנעל לאורך זמן שימו בתוך הנעליים ניירות עיתון מגולגלים או “כדורי” גרביים.
  2. תכנון לתקופה ארוכה וחסכון במקום- אם רוצים לאחסן בגדים לתקופה ארוכה או שיש כמות רבה מהם, כדאי להצטייד בשקיות ייעודיות לאחסנה למשך תקופה ארוכה. זה יתאים למשל כאשר יוצאים לרילוקיישן. מתאים גם כאשר יש בגדים רבים, אין מקום בארון ורוצים להיעזר באחסנה מקצועית. אם כן, מומלץ לרכוש שקיות ניילון מיוחדות שמתאימות לאריזה בוואקום. לאחר שמכניסים את הבגדים פנימה בצורה ראויה, נעזרים בשואב אבק המסלק את האוויר וכך השקית הופכת להדוקה ומאוד דקה. מהלך זה מומלץ במיוחד לאחסון בגדי החורף מפני שהנפח שלהם מלא אוויר. לצרכי נוחות, את השקיות הדקות כדאי לאחסן בארגזים.
  3. אחסון לתקופה קצרה של מעט בגדים– כשרוצים לאחסן בגדים לתקופות יחסית קצרות ובצורה נכונה כדאי להצטייד בשקיות ניילון גדולות. שקיות המתאימות לצורך זה הן שקיות אשפה למשל שבהחלט יכולות להספיק. בנוסף, כדאי להצטייד בארגזים בהם נכניס את השקיות. מומלץ להכניס לכל שקית פריטי לבוש מאותה משפחה או מאותה עונה.
  4. הדרך בה מומלץ לאחסן בגדים-  לפני אחסון ארוך, לפני שמעבירים את הבגדים אל מחסנים להשכרה, מומלץ לגלגל. זאת למרות שרוב האנשים נוטים לפני אחסון לקפל את הבגדים, ממש כפי שהם מקופלים בארון. אגב, כך מומלץ גם כאשר מאחסנים במזוודה, לפני טיסה לחו”ל. כך הבגדים תופסים פחות נפח. לא פחות חשוב, כך הבגדים גם לא מתקמטים.

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן