חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד ניתן להוזיל את מחיר ההובלה?

שיתוף

גם למי שעבר מספר דירות בעבר קיים קושי רב לאמוד את המחיר של ההובלה. הסיבה לכך היא ריבוי הגורמים שמשפיעים על המחיר. הפרשי המחירים עבור שירותי ההובלה של חברות שונות עלולים להיות גבוהים .גם לאלה אשר מרבים לעבור דירה קשה לאמוד את המחיר אליו תגיע ההובלה ההבאה שלהם. יש מספר גורמים שמקשים על קביעת טווח המחירים. רצוי לבצע בדיקה עם מספר חברות לפני קבלת ההחלטה. הפרשי מחירים עלולים להיות גבוהים.

מחירי ההובלה:

אז מה כדאי לדעת כאשר ניגשים לבירור הובלה של תכולת דירה? יש מספר גורמים עיקריים המשפיעים על מחיר ההובלה:

  1. מעלית– עבור דירות הנמצאות בבניין עם מעלית המחיר יהיה יותר זול מדירות ללא מעלית. במידה ואין מעלית ישנם חברות הנעזרות במנוף- עזרה שעולה לא מעט כסף.
  2. קומה– במידה והקומה גבוהה יחסית מה שמעריך את הזמן ומקשה על העבודה של המובילים.
  3. מרחק ההובלה– למרחק ביו הדירות או בין הדירה למחסן יש השפעה רבה על המחיר. ככל שהמרחק בין איסוף התכולה למקום הורדתו רחוק יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר.
  4. כמות– כמות הפריטים משפיעה באופן ישיר על המחיר. ככל שיש יותר פריטים כך המחיר יעלה. מומלץ לפרט כל פריט שניתן לפירוק כגון מיטות מה שיכול להוזיל משמעותית את המחיר.
  5. נוחות למובילים – גישה נוחה לדירה יכולה להוזיל את המחיר אותו יבקשו המובילים עבור השירות. ישנם פרמטרים העלולים להוות משקל מבחיר ההובלה, כמו: המרחק מהחניה לבניין, גישה חופשית או כניסות פנימיות ושבילים בעייתיים. יש להשתדל לפנות מקום נוח וקרוב ככל האפשר למבנה עבור המשאית ביום ההובלה.
  6. תאריך ההובלה משפיע על המחיר – בקיץ המחיר גבוהים ביחס לשער חודשי השנה. כמו כן יש עליה של המחירים בסופשבוע.

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן