חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לסדר את הבית לאחר מעבר דירה?

שיתוף

לאחר מעבר דירה חשוב מאוד לסדר את הבית החדש במהירות וליהנות מן המרחבים והשדרוג בהקדם האפשרי, זאת בכדי שלא תחיו בבית החדש בבלאגן. על כן, ישנו צורך בתכנון לוגיסטי מתאים ומתוכנן מראש. לפניכם מספר עצות שיסייעו לכם בסידור הבית לאחר מעבר דירה.

מה חשוב לדעת כאשר מסדרים את הבית לאחר מעבר דירה?

יש כמה נקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהם כאשר מסדרים את הבית:

  1. שלב האריזה במעבר לדירה חדשה הוא הזדמנות מעולה למיון תכולת דירה, ולצמצום מטענים עודפים. בנוסף לארגזים, לפני אריזת כל חדר הכינו שתי שקיות: אחת לחפצים למסירה ליד שנייה, ושקית שנייה לתכולת דירה וחפצים שאתם רוצים לזרוק. דברים שבורים שלא תוקנו תקופה ארוכה הרשו לעצמכם לזרוק, משום שאם לא תיקנתם אותם עד עכשיו סביר שכבר לא תתקנו אותם. אל תסחבו איתכם חפצים שאין בהם שימוש וצורך בהם – פנו מקום לדברים חדשים שתוכלו לרכוש, וכך לחדש ולעדכן את תכולת הדירה שלכם.
  2. בזמן האריזה, סמנו כל ארגז: רשמו את תכולתו, וכן את החדר בדירה החדשה אליו הוא מיועד. בעת ההעמסה הסבירו למובילים את שיטת הסימון של הארגזים, וסכמו עימם שישימו כל ארגז בחדר אליו הוא מיועד -את זה מומלץ לסגור מראש עם חברת ההובלה.
  3. חשוב לסדר קודם כל את החדרים הפעילים ביותר, זאת בכדי שתוכלו להרגיש בבית כמה שיותר מהר. השלבים (לפי הסדר המומלץ) לסידור הבית לאחר מעבר דירה הם:
    • חדרי ילדים – קודם כל סדרו את חדריהם של ילדים ופעוטות. בני נוער יכולים להמתין או לסדר את חדרם בעצמם, אך במידה ויש לכם ילדים צעירים, יהיה לכם הרבה יותר קל לתפקד כאשר לילדים יש חדר לשהות בו ולשחק במשחקים ובחפצים המוכרים והאהובים.
    • מטבח – במידה ואין לכם ילדים צעירים התחילו במטבח, אם יש לכם , סדרו ראשית את חדר הילדים ומיד אחר כך עברו לסידור המטבח. עדיף לסדר את המטבח כראוי מן ההתחלה, ולא לדחות.
    • מקלחות ושירותים – לפני שאתם מתפנים לחדר השינה שלכם, דאגו שמקלחת אחת וחדר שירותים אחד יהיו נעימים לשימוש.
    • חדר השינה – לאחר שסידרתם את המטבח הגיע הזמן להתפנות לסידור חדר השינה שלכם, ולעזור לבני הנוער לסדר את חדרי השינה שלהם (אם הם מסכימים). כשאתם מסדרים את ארונות הבגדים, התחילו בבגדים של העונה הנוכחית, את הבגדים של העונה ההפוכה תוכלו לסדר יותר מאוחר.
    • מקלחות ושירותים נוספים.

     

  4. בכדי ליידע את שכניכם החדשים על השעות בהם אתם אמורים לפרוק את תכולת הדירה שלכם תלו פתקים בבניין מספר ימים לפני העברת הדירה. כמו כן, הודיעו לדיירי הבניין הנוכחי על שעת ההעמסה הצפויה.
  5. תשמרו על איכות הסביבה. הכינו מראש שקיות גדולות לאיסוף פסולת אריזה בזמן פריקה וסידור תכולת הדירה שלכם. אם מצטברת כמות גדולה של אשפה, הודיעו למוקד העירוני.

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן