חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו מגבלות יש במחסנים לאחסון ציוד?

שיתוף

חברות אחסון ציוד נוהגות להיות גמישות בקשר לציוד שמותר לאחסן במחסנים שלהן. למרות זאת, יש מעט מגבלות. בגלל הגמישות והגישה הקלה למחסנים אנשים נוטים לאחסן דברים שהם לא צריכים או שאסור באופן חוקי לאחסן אותם.

מה המגבלות לאחסון ציוד?

יש כמה מגבלות שחשוב מאוד לשים לב אליהם כאשר מאחסנים ציוד במחסנים:

  1. חפצים בעלי ערך – לא כל חברות האחסון מאפשרות לאחסן חפצים בעלי ערך כמו תכשיטים, מטבעות, מתכות יקרות ועוד. רוב חברות האחסון יאפשרו לך אחסון שכזה, אך עם הגבלות מסוימות או להוכיח שישנו ביטוח מיוחד על החפצים היקרים הללו.
  2. צמחים – אין אפשרות לאחסן צמחים או כל דבר חי אחר במחסן. משום שחפצים מסוג זה מושכים חרקים ומזיקים.
  3. מוצרי אוכל – אסור לאחסן מוצרי אוכל במחסן. זאת משום שהם מושכים מזיקים. אם אתה עובר דירה ורוצה לאחסן את הדירה העכשווית שלך באופן זמני במחסן, אתה אוסף את כל הדברים בבית ומכניס למחסן. הגיוני שגם תאסוף את הדברים במטבח.
  4. סחורה גנובה או לא חוקית – ברור שאף מחסן שמתנהל בצורה חוקית לא ייתן לך לאחסן סחורה שכזאת.
  5. נשק חם – חלק מחברות האחסון יאפשרו לך לאחסן נשק חם וחלק לא יאפשרו. גם אם יאפשרו לך לאחסן נשק חם, תצטרך לעמוד בדרישות הבטיחות שיעמידו החברות מולך.
  6. דברים עם ריח – יש חברות אחסון שיגבילו ולא יתנו לך לאחסן דברים שיכניסו ריח צחנה בכל המחסנים בסביבה.
  7. חומרים דליקים או מתלקחים – רשימת החומרים כוללת, גז, דלק, זיקוקים ועוד. הסיבה לכך היא מכיוון שישנה סכנה שחומרים שכאלה יכולים לגרום נזק לכל המחסנים, לאנשים בסביבה וכמובן לפריטים שאתה מאחסן בעצמך. אתה תתבקש לרוקן את כל מכלי הדלק של המכשירים שלך כולל מכסחת הדשא.
  8. מכלים עם לחץ – רוב חברות האחסון לא יסכימו לאחסן מכלים עם לחץ. הם יבקשו ממך לשחרר את הלחץ מהמכלים לפני אחסונם. ברור שמכלים שכאלה יכולים לגרום לאסון.
  9. חומרים מסוכנים – יש לחומרים האלה יכולת לפרוץ את תחום המחסן ולגרום לנזקים. ברור שחברות האחסון לא יאפשרו לך להכניס למחסן חומרים מסוכנים כמו רעלים או חומרים כימיים.
  10. חיות או מוצרים של חיות – מן הסתם אסור לאחסן חיות או כל יצור חי במחסנים. למרות זאת, יש כאלה שכן חושבים על זה. דבר שכזה הוא כמובן אכזרי וחושף את המבצע לתביעה. כמו כן, גם מוצרים של חיות אסורים לאחסון מהסיבה שהם עלולים למשוך מזיקים.

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן