חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח להעברת דירה: מה חשוב לדעת?

שיתוף

בזמן מעבר דירה ייתכן שתזדקקו להעביר את תכולת דירתכם לאחסון לתקופה קצרה או ארוכה. בנוסף, רוב הסיכויים שתזדקקו לשירותי הובלה עבור תכולת דירתכם. לפני שאתם בוחרים חברת הובלות, הרשו לנו להאיר את עיניכם בנוגע לפוליסת הביטוח שחשוב שיחזיק בה המוביל.

איזה פוליסת ביטוח צריכה להיות למוביל הדירה שלכם?

ישנם כמה נקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהם כאשר מתייחסים לביטוח של שירות ההובלה:

  1. בזמן חיפוש שירות הובלה לתכולת הדירה אתם כמובן רוצים לשכור את שירותיהם של מובילי דירות מקצועיים ומנוסים. חשוב לזכור ששירות הובלות איכותי צריך לכלול את הביטוחים הנחוצים, שיבטיחו כי במקרה שחלילה ייגרם נזק לחפציכם, יהיה מי שיפצה אתכם בהתאם. מוביל שאינו מחזיק בביטוח הדרוש מסכן את הרכוש שלכם, שכן במקרה של תקלה, לא יהיה מי שיפצה אתכם.
  2. לכל מוביל צריך להיות ביטוח עבור סחורה ותכולה בהובלה, מה שמבטיח פיצוי מתאים לרכוש שלכם, במקרה של נזק בזמן ההובלה. יתרה מכך, הביטוח צריך לכלול כיסוי עבור טעינה ופריקה של הרכוש כך שכל נזק שייגרם חלילה בזמן ההעמסה או הפריקה יכוסה. בנוסף, צריך שיהיה סעיף בפוליסה המכסה כל נזק שייגרם לתכולה בזמן שינוע ממקום הפריקה למקומה הסופי, וביטוח כנגד נזק הנגרם ממנוף.
  3. אל תוותרו על ביטוח התכולה בזמן האחסון, שכן אינכם יודעים מה יכול לקרות, ובכל מקרה של אסון, תקלה או נזק שייגרם לרכושכם בזמן שהוא במחסן, אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו את הפיצוי המתאים. תארו לעצמכם את העוגמה במקרה בו אתם באים לאסוף את החפצים שלכם ואתם מוצאים אותם מושחתים, ואין מי שיפצה אתכם כדי שתוכלו לרכוש חפצים חדשים.
  4. תשימו לב לפרטים הקטנים. הם יעשו את ההבדל בין פוליסה טובה ובין פוליסה שלא תספק לכם את הכיסוי במקרה של תקלה או נזק. חשוב לוודא שהפוליסה היא עבור הרכב בו מתבצעת ההובלה בפועל, במידה והפוליסה היא לרכב אחר, אין בה תועלת עבורכם. בנוסף, וודאו שמדובר בפוליסת כל הסיכונים, ולא בביטוח מקיף. פוליסת כל הסיכונים היא רחבה ומקיפה יותר מביטוח מקיף, ומתאימה יותר לצורכי הובלות. כמו כן, וודאו שהפוליסה בתוקף, ושלא הייתה עצירה או הפסקה של התשלומים.
  5. חשוב לבדוק כמה נושאים בנוגע לעלויות הפוליסה ולכיסוי שהיא מספקת: ראשית, בדקו את גובה ההשתתפות העצמית, ומי אמור לשאת בה, אתם או המוביל. שנית, בדקו מה גובה הכיסוי, אם ערך הרכוש שלכם גבוה מהכיסוי המירבי של הפוליסה, כדאי לבקש מהמוביל לבצע את ההובלה בשתי נסיעות נפרדות.

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן