חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לאחסון תכולת דירה

שיתוף

בחיים ישנן סיטואציות בהן יש לפנות לשירותי אחסון תכולת דירה: תקופת מעבר בין דירות, שיפוץ מסיבי בבית, טיול ארוך בחו"ל, רילוקיישן במסגרת הקריירה ועוד. בהשוואה לעבר, שירותי האחסון המוצעים כיום הם איכותיים ומגוונים. בין החברות המציעות שירותים מסוג זה ניתן למנות את חברת 'קדוש אחסון מקצועי' שהיא מהחברות המובילות בתחום שירותי האחסון. 

מה חשוב לדעת כאשר מאחסנים את תכולת הדירה?

ישנם כמה נקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהם כאשר מאחסנים את תכולת הדירה:

  1. תשכרו לעצמכם מתחם אחסון נעים ואסתטי. היום, בניגוד לפעם, שירותי האחסון המתקדמים של היום הם דבר אחר לגמרי. חברות אחסון מודרניות איכותיות מקפידות על מתחמי אחסון מזמינים ואסתטיים, שנעים לבקר בהם, והם שמורים ומטופחים. בעבר, מחסנים היו ממוקמים באזורים עזובים ומוזנחים.
  2. מומלץ לבדוק שחברת האחסון אליה אתם פונים תוכל לספק לכם מתחמי אחסון בנפחים שונים. שכירת שטח אחסון בנפח המתאים לצרכים שלכם תאפשר לכם לשלם בדיוק על מרחב האחסון לו אתם זקוקים, ולא על מחסן גדול מכפי צורכיכם. זאת כיוון שהתשלום על אחסון הדירה מחושב על פי נפח המחסן.
  3. חשוב מאוד שזמן האחסון יהיה גמיש. ישנם מקרים בהם אתם נתקעים בין שתי דירות, כמו כאשר אנשים רוכשים דירות חדשות למכירה, אך עליהם להמתין מספר שבועות בין מועד פינוי דירתם הנוכחית, ובין המועד בו ניתן יהיה לעבור לדירה החדשה. להבדיל, קורה שאתם מתכננים שיפוץ בביתכם, וצריכים לאחסן את תכולתכם למספר שבועות בלבד. לכן, במקרים כאלו, אתם זקוקים לאחסון לטווח קצר יחסית. חברות אחסון מתקדמות יאפשרו לכם לשכור מרחב אחסון לתקופה של 30 יום, ולא תידרשו לשלם על חודשים בהם אין לכם צורך באחסון.
  4. מומלץ שחברת האחסון תספק לכם גם את שירותי ההובלה. כאשר ההובלה מתבצעת על ידי עובדי חברת האחסון, הם גם יודעים כיצד לסדר את תכולת הדירה שלכם בצורה בטוחה וחסכונית במחסן המיועד. זאת בניגוד לשירותיה של חברת הובלה שמעבירה את תכולת הדירה שלכם ושם נגמר תפקידה.
  5. ודאו שמתחם האחסון בו אתם שמים את תכולת הדירה שלכם יהיה מאובטח בכל שעות היממה, ושתהיה בקרה על תנאי האחסון, כך שחפציכם ישמרו ויהיו מוגנים כל העת. תכולת הדירה שלכם היא יקרת ערך, ולכן אתם רוצים שתהיה שמורה ומוגנת.
  6. במידה ואתם מעוניינים בגישה לחפצים שלכם בכל זמן שתרצו, בחרו במתחם אחסון הממוקם בסמוך למגוריכם. כך תוכלו להכניס ולהוציא מן המחסן כל מה שתזדקקו לו, בכל עת שיהיה בכך צורך.
  7. רצוי שחברת האחסון אליה אתם פונים תבטח את תכולת הדירה שלכם מרגע שהועמסה על משאיות ההובלה. כך תוכלו להיות בטוחים שבכל מקרה, גם אם ייגרם נזק לתכולת הדירה מסיבה כלשהי, אתם מכוסים, ותזכו לפיצוי הולם.

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן