חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לארוז באופן יעיל בזמן מעבר דירה?

שיתוף

בזמן מעבר דירה חשוב מאוד לארוז באופן נכון בשביל לייעל את תהליך ההעמסה והפריקה, ובנוסף בשביל להגן על החפצים שלכם. לפניכם מספר ועצות שיסייעו לכם לארוז ביעילות, ויאפשרו לכם להתארגן במהירות בדירתכם החדשה.

טיפים לאריזה יעילה:

  1. מומלץ להכין מראש את כל הצרכים והחומרים שצריך לאריזת תכולת הדירה. זה כולל שקיות ניילון גדולות לכריות, מוצרי טקסטיל ובובות רכות, ארגזי קרטון בגדלים שונים, סרט אריזה PVC רחב, מרקר, פצפצים , מדבקות, עיתונים, נייר גרוס, נייר אריזה וכן הלאה. בכדי להוזיל עלויות תוכלו לנסות להשיג קרטונים ממפעלים או בקרטוניות מחזור. כמו כן, בדרך כלל חברת ההובלה והאחסנה יכולה לספק לכם חומרי אריזה וטיפים, אם לא בחינם אז במחיר הוגן, כחלק מן השירות.
  2. השאירו ליום האחרון את הדברים ההכרחיים לשימוש יומיומי, ונסו לארוז מראש כמה שיותר דברים. מומלץ להתחיל באריזה מספר ימים לפני מועד המעבר, כאשר מתחילים בציוד שפחות משתמשים בו בדרך כלל. כך תורידו את עומס האריזה של הרגע האחרון, ותעברו את היומיים שלפני המעבר בכמה שפחות לחץ ומתח. אם למשל אתם עוברים בקיץ, את בגדי החורף, שמיכות הפוך, המגפיים והמעילים תוכלו לארוז ראשונים.
  3. ארזו באותו קרטון או ניילון חפצים מאותו חדר, מאותו ארון ומאותה מגירה, ורשמו על כל קרטון את תכולתו ואת החדר אליו הוא מיועד. זאת כדי שהפריקה וההתאקלמות בדירה החדשה תהיינה קלות ומהירות. על שקיות אין הכרח לציין תכולה, (למרות שרישום תמיד מייעל תהליכים), כיוון שהיא גלויה לעיין, אך חשוב לרשום עליהן את החדר אליו הן מיועדות. בנוסף, כדאי לארוז תכולת מגירות בקרטון נפרד עבור כל מגירה. הקפידו לרשום על כל קרטון את תכולתו
  4. השתמשו בחומרים הנכונים כדי להגן על הפריטים שלכם. השתמשו בקרטונים בגדלים שונים לאריזת מגוון חפצים. הקפידו לסגור את צידם התחתון של הארגזים עם סרט האריזה. עטפו חפצים שבירים בעזרת פצפצים, עיתונים או נייר אריזה, ומלאו את המרווחים בין החפצים הארוזים בנייר גרוס. פריטים רכים ולא שבירים (כמו בגדים, כריות ושמיכות) אפשר לארוז בקרטון או בשקית ניילון גדולה, על פי העדפתכם. ארונות כדאי לפרק אם ניתן, ואם לא וודאו שהם ריקים, וארזו את הארון כך שמגירות ודלתות לא ייפתחו במהלך ההעברה. בכדי לא להסתבך ולאבד חלקים בזמן הרכבת הרהיטים לאחר הפריקה, השתמשו בסרט דביק על מנת להצמיד ברגים, אומים וצירים של רהיטים שפירקתם אל הרהיט, כאשר הם עטופים בשקית ניילון קטנה.
  5. נצלו את האריזה בשביל למיין חפצים ולהיפטר מחפצים שאין בהם צורך. הכינו שלושה קרטונים ריקים: אחד לאריזה, שני למסירה ושלישי לזריקה לפח. חפצים שאתם רוצים לקחת איתכם הניחו בקרטון המיועד אריזה, חפצים במצב טוב שאינכם זקוקים להם יותר הניחו בארגז "למסירה", וחפצים שבורים או מקולקלים הניחו בארגז המיועד זריקה.

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן