חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים להובלה בצורה נכונה

שיתוף

כמה עצות שוודאי יעזרו לכם ליום ההובלה :

  1. העצה הראשונה היא קודם כל – להכין תיק עם חפצים אישיים הכולל בתוכו בגדים וחפצים הכרחיים ליום שאחרי, כי ישנה סבירות כזו שהכל ישאר עדיין ארוז כשתלכו לישון … (עיכובים שלא יהיו וכו')
  2. התקשרו לעירייה של עירכם ותוודאו באיזה ימים והיכן אפשר להשאיר אשפה גדולה, מנעו מעצמכם דוחות מעצבנים .
  3. להשקיע קצת יותר על קרטונים . במידה וחברת ההובלה מספקת להם קרטונים מה טוב ! אבל במידה ולא, ואתם כמובן אורזים כמה ימים לפניי, תמצאו חברה המספקת קרטונים חזקים וטובים, ולא להסתפק בקרטונים רעועים שמצאתם ברחוב .
  4. לוודא יום לפני היכן המשאית תעמוד, ולא באותו הרגע, המטרה לחסוך עיכובים .
  5. כדאי לנקות את הדירה החדשה לפני יום ההובלה .
  6. בכל ימות השנה ובפרט בתקופת הקיץ מומלץ למצוא חברת הובלה ולסגור איתה מבעוד מועד(3-4 שבועות לפני מועד המעבר), לא כדאי לחכות לרגע האחרון שבו המחיר עולה והאיכותיים תפוסים.
  7. בהובלה צריך להיות מאוד גלוי מול המובילים ולדייק בכל הפרטים (מה מובילים, לאן מובילים, באיזה צורה שמים את הפריטים בבית, האם הבניין עובר תמ"א 38, האם יש מעלית או לא, האם יש חניה קרובה ועוד .) יש לפרט למוביל הכל . לא להפתיע אותו ברגע האחרון עם עוד ספה קטנה שלא אמרתם, כי לפעמים עקב חוסר מקום במשאית יכולה להיגרם אי נעימות וכן גם המחיר יכול להשנות .
  8. וודאו כי לחברת ההובלה יש פוליסת ביטוח בתוקף !
  9. יש להפשיר יום לפני ההובלה את המקרר והמקפיא על מנת מניעת ריח לא נעים ורטיבות .
  10. אחרון לסיום ולא פחות חשוב – תדאגו לקבל את המובילים עם שתיה קרה, קצת עוגיות והעיקר ובחיוך .בנוסף, תמיד מתלבטים כמה טיפ לתת למובילים, אז הסכום הממוצע הנהוג לתת הוא נע בין 30 – 50 ש"ח לאדם . הכל תלוי לפי רמת העבודה, וכן כדאי לתאם זאת עם חברת ההובלה שהטיפ יהיה בהתאם לעבודה . בהצלחה !

    אחסון מקצועי קדוש בע"מ

     

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן