חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לשמירת תכולת דירה בקרטונים

שיתוף

במידה ואתם מתכננים מעבר דירה בקרוב, מומלץ לתכנן באופן נכון את אריזת תכולת הדירה. במקרים בהם יש צורך בשירותי אחסון תכולת דירה קטנה או גדולה, כדאי גם לשקול להסתייע בשירותי אריזה הניתנים בדרך כלל על ידי חברת האחסנה שלכם. עניין חשוב בשמירת תכולת הדירה שלכם תלוי באופן בו אתם אורזים את התכולה בקרטונים.

שמירת תכולת דירה בזמן מעבר דירה:

אז מה כדאי לדעת כאשר ניגשים למלאכת אריזת תכולת הדירה? יש כמה נקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהם כאשר אורזים את תכולת הדירה בקרטונים:

  1. אחד הטיפים החשובים ביותר שניתן לתת לאנשים שעוברים דירה, הוא לא לאסוף קרטונים מהרחוב או מהירקן השכונתי. שימו לב, קרטונים הנאספים מהרחוב עשויים להכיל מזיקים שונים, שעשויים גם להטיל ביצים בתוך עצים ובתוך ספות, בתוך שטיחים, במזרנים ועוד. בכדי להימנע ממצבי ביש כאלו, אפשר כמובן להיעזר בחברת אחסנה שמספקת גם שירותי אריזת ציוד. נוסף על כך, בדרך כלל גם תוכלו לרכוש קרטוני אריזה מאותה חברה.
  2. במקרים שיש צורך להפריד בין ציוד שביר לבין ציוד אחר, עשו זאת והדגישו בגדול שמדובר בציוד שביר. את ההדגשה בצעו על צדו העליון של הקרטון, כך שהמובילים יוכלו לראות זאת בבירור. בכדי לשמור על הדברים בתוך הקרטונים, כדאי תמיד גם לרכוש חבילת פצפצים.
    פצפצים, עד היום, הם אמצעי מדויק ביותר עבור שמירה של חפצים בתוך קרטונים. כדאי לזכור כי אחסון תכולת דירה מחייב אריזה נכונה של הציוד, וזאת בכדי שתוכלו ליהנות מהרכוש שלכם גם אם הוא יהיה מאוחסן לטווח ארוך. לא פעם, אנשים עשויים למצוא אפילו עובש על הריהוט שלהם בעקבות אחסון תכולת דירה לא נכון ולא אטום.
  3. אם מדברים על אחסנה ארוכת טווח, יש לוודא שאתם מאתרים מחסנים להשכרה במבנים שעשויים בטון. זכרו, בין אם צריכים שירות של הובלה ואחסנה, שירות של אריזה או פריקת ציוד במען חדש, חשוב להסתייע בחברות המספקות לכם ביטוח על הרכוש.
    נוסף על ביטוח בזמן הובלה וביטוח על אחסנת רהיטים, כדאי לציין גם ששירות הובלות צריך להינתן באמצעות משאיות חדישות. במקרים שחברת ההובלה והאחסון משתמשת במשאיות ישנות וחבוטות, אתם למעשה מסתכנים בהיטלטלות של הציוד במהלך הנסיעה, מה שכנראה יוביל לקריסת הקרטונים ולנזק. כאשר מעבירים תכולת דירה למחסן, חשוב לבחור בקרטונים הנכונים, וכמובן גם לרשום על כל קרטון את סוג הציוד שהוא מכיל.
  4. בכל מקרה בו אתם חשים שהנושא פשוט גדול עליכם או שאולי אין לכם זמן, כדאי לבדוק אילו סוגי שירותים מספקות חברות הובלה ואחסון דירות. אל תתפשרו על טיב השירות שתקבלו מחברות אחסנה, מדובר ברכוש שלכם והוא צריך להיות מבוטח.

חברת אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה והובלה בפריסה כמעט ארצית, יכולה לסייע לכם רבות בכל מה שקשור לאחסון דירות, מחסני אחסנה העשויים מבטון, הובלת ריהוט למחסנים (הובלה ואחסנה), אריזת ציוד ועוד.  במחסני האחסנה של החברה תוכלו למצוא אמצעים משוכללים לכיבוי אש וגילוי עשן, חדרי אחסנת רהיטים מאובטחים ומבוטחים ועוד.

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן