חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לאחסן תכולת לובי בזמן תקופת שיפוץ בניין?

שיתוף

תקופת שיפוצים בבניין משותף היא תקופה מאתגרת עבור הקבלן וגם עבור הדיירים כאחד. לכן יש לעשות כל מאמץ בכדי להקל על עצמכם ולמזער כל אי נוחות ונזק שעלולים להיגרם במהלך השיפוץ. בנוסף לחוסר הנוחות ישנו צורך לשמור שתכולת הלובי והמרחבים המשותפים לא יינזקו. פיתרון טוב לשמירה זהו אחסון בטוח ונוח במחסנים לשמירת תכולת ציוד. במחסנים אלו ניתן לשמור על התכולה של לובי הבניין באופן נקי ומסודר כך שלאחר השיפוצים תוכלו להחזיר את התכולה לבניין ללא פגע.

אחסון תכולת לובי בזמן תקופת שיפוץ בניין:

יש כמה נקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהם כאשר משפצים בניין משותף:

  1. תהליך של שיפוץ בניין משותף הוא תהליך מורכב שנועד לשפר את רמת החיים של דיירי הבניין. חשוב כמובן להגיע מראש להסכמה בין כל הדיירים בנוגע למטרות השיפוץ, לעלות העבודות ולקבלן אותו בוחרים להעסיק. ככל שהקבלן שיבצע את השיפוצים יהיה מקצועי יותר, יהיה ניתן למנזר טעויות ונזקים לחפצים הממוקמים בשטח המשופץ. בנוסף, ניתן יהיה למזער רעש, אבק ומטרדים נוספים שיקשו על חייהם של הדיירים. לכן, בכדי להימנע מאכזבות, יש להקפיד להעסיק קבלנים רשומים, מנוסים ובעלי המלצות. רצוי לפנות לכמה קבלנים ולהשוות את הצעות המחיר שלהם, וכדאי להתייעץ בעורך דין לפני שחותמים סופית על החוזה.
  2. במידה ואינכם מתכוונים להחליף את תכולת הלובי עצמה יש לדאוג לפתרון אחסון שיאפשר שמירה על התכולה במצב תקין עד שיסתיימו עבודות השיפוץ. עלויות שיפוץ בניין הן בדרך כלל גבוהות, וכל נזק שייגרם לתכולת הלובי יגרום לעלויות נוספות בנוסף לעלויות השיפוץ. בעקבות כך, בטרם תחילת עבודות השיפוץ, יש ליצור קשר עם חברות אחסון המעניקות שירותי אחסון תכולת לובי , ולוודא שתכולת הלובי מאוחסנת בתנאים הטובים ביותר. כיום פועלות בישראל מספר חברות המציעות שירותי אחסון תכולה מתקדמים לתקופות זמן משתנות. חברות האחסון המובילות מציעות ללקוחותיהן מתחמי אחסון נגישים ושמורים, המאובטחים 24/7, בהם תוכלו לשכור מחסנים בנפח הדרוש לכם, לתקופת הזמן המתאימה לכם.
  3. מתכננים שיפוץ בניין ומחפשים פתרון לאחסון תכולת הלובי? חברת אחסון מקצועי מציעה ללקוחותיה שירותי אחסון תכולת דירות ובניינים לתקופות זמן משתנות על פי הצורך, ללא התחייבות מראש. לחברת אחסון מקצועי ישנם מתחמי אחסון מתקדמים הפרוסים ברחבי הארץ, כך שתוכלו לאחסן תכולת לובי בתקופת שיפוץ בניין במחסן הסמוך למקום מגוריכם. מתחמי האחסון נקיים, נעימים ומאובטחים, וללקוחות מתאפשרת גישה יום יומית לחפציהם בכל עת שיחפצו בכך. כמו כן, תכולת הלובי שלכם תהיה מבוטחת מרגע שהועמסה על משאיות ההובלה, ועד שתחזירו אותה אל הלובי המשופץ. לפרטים נוספים, לעזרה ולמענה על שאלות הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר, ונציגינו ישמחו לעזור.

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן