חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לנקות רהיטים לפני אחסון?

שיתוף

כיום ישנם שירותי אחסון תכולת דירה המסופקים באמצעות חברות המשכירות מחסנים איכותיים ומוסדרים לכמה זמן שתצטרכו. מתחמי אחסון הללו נקיים ומאובטחים על מנת שתהיו שקטים ובטוחים שתכולת הדירה הנמצאת במחסן תישאר שם נקייה ובטוחה. אך, על מנת שתכולת הדירה בכלל והרהיטים בפרט יהיו נקיים כאשר תזדקקו להם- אתם צריכים לדאוג שכאשר אתם מאחסנים את התכולה היא צריכה להיות נקייה.

מה חשוב לדעת כאשר מנקים את הרהיטים לפני אחסנה?

יש כמה נקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהם כאשר מנקים את הרהיטים:

  1. לפני שאתם מנקים את הרהיטים לפני אחסון, יש לשים לב שאתם משתמשים בחומרים המיועדים ספציפית לרהיטים ולחומרים מהם הם מיוצרים, כמו למשל חומר לניקוי ספות, תכשירים לניקוי והברקת רהיטי עץ, וכן הלאה. עדיף להשתמש בחומרי ניקוי שאתם מכירים. במידה ואתם משתמשים בחומרי ניקוי חדשים, נסו אותם קודם על פינה נסתרת, בכדי להבטיח שאינם מזיקים לרהיט. בנוסף, היכן שניתן, השתמשו בחומרי ניקוי אנטי בקטריאליים, ובחומרי ניקוי דוחי אבק, שיגנו על הרהיטים בזמן האחסון. לאחר הניקיון, הניחו לרהיטים להתייבש לחלוטין לפני שאתם אורזים אותם ומעבירים אותם למחסן. לחות שתיכלא בין ניילון לרהיט עלולה לגרום לו נזק מצער בזמן האחסון.
  2. לאחר שבחרתם מחסן להשכרה, ולפני שמגיעים צוות המעבירים של חברת האחסון לאסוף את רהיטיכם למחסן. בכדי שהרהיטים יישמרו במצב טוב, כדאי לטפל בהם, לנקות אותם ולארוז אותם מראש. כמובן שכל לכלוך איתו ייכנס הארון שלכם למחסן יישאר עליה עד שיגיע היום בו לא תצטרכו יותר שירותי אחסון, לכן חשוב שהריהוט ייכנס למחסן כשהוא נקי עד כמה שאפשר.
  3. בזמן ניקיון הרהיטים לפני אחסון חשוב לוודא שכל חלקי הרהיט תקינים, ולהגיע לפינות נסתרות שבמהלך היומיום אינכם מספיקים לנקות. בנוסף לכך, בכדי לחסוך בשטח אחסון, כדאי לאחסן רהיטים שניתן לפרק כשהם מפורקים. כשאתם עושים זאת, תוכלו לנקות פינות שבדרך כלל לא ניתן להגיע אליהן, לבדוק שכל הברגים, הצירים והאומים תקינים, ולתקן או להחליף את מה שצריך. אם פירקתם רהיט, שימו את כל החלקים הקטנים בשקית סגורה היטב, והדביקו לפינה נסתרת של הרהיט, כך יהיה קל למצוא את חלקיו של כל רהיט כשתוציאו את תכולת דירתכם מן המחסן.
  4. אם חושבים על זה, קשה להתעלם מכך שהרהיטים והחפצים האישיים שמלווים אדם שנים הם בעלי ערך רגשי רב, גם אם לא מדובר בתכשיטי יהלומים וריהוט אקסקלוסיבי. לכן, אחסון תכולת דירה יכול לעורר חששות ודאגות, כיוון שתכולת דירתו של אדם נושאת עמה זיכרונות יקרים. אם תבחרו מחסן אמין המנוהל במקצועיות, ותקפידו על אריזה מתאימה וניקיון של הרהיטים והחפצים, תוכלו לישון בשקט בלילה, ולדעת שחפציכם נשמרים במצב טוב, ויחכו לכם ללא פגע כשתשובו לקחתם לאחר זמן האחסון.

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן