חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחסן להשכרה: מה חשוב לדעת? 

שיתוף

למרות שבשנים האחרונות תחום השכרת המחסנים הולך וגדל בישראל, עדיין הוא נשאר מעורפל ולא ברור לרוב האנשים. הצורך במחסן להשכרה מתעורר מסיבות שונות – נסיעה ממושכת לחו"ל, קבלן הבנייה לא עומד בלוח הזמנים, עושים שיפוץ בבית, עסק או יבואן מתחיל. כל אלה מחפשים מחסן שחוסך להם בעלויות רבות, אך מה חשוב לדעת בנוגע למחסנים להשכרה? על זאת נרחיב במאמר הבא.

מחסן להשכרה: מה חשוב לדעת?

ישנם כמה נקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהם כאשר מחפשים מחסנים להשכרה:

  1. האם יש למחסן פוליסת ביטוח? – כאשר מחפשים מחסנים להשכרה חשוב לבדוק שיש למחסן פוליסת ביטוח, זה כבר יתן לכם הבנה אם המקום ראוי לאחסון . חברת הביטוח לא תאפשר ביטוח למקום רעוע עם קורת גג מאולתרת, אלא מקום השמור מנזקי מים, אש ומזג אוויר בכללי, רעידות אדמה, פריצות וכדומה . כראוי למחסנים העומדים להשכרה .
  2. האם קיים למחסן רשיון להפעלת מחסנים ? אישור זה מהווה הסכמה תפעולית לחברה אשר מעמידה מחסנים להשכרה וחשוב לדעת שהוא קיים .
  3. האם המחסן מאובטח? מצלמות אבטחה וחברת שמירה 24/7 – הוא פרמטר מאוד חשוב לחברה אשר מעמידה מחסנים להשכרה וחשוב מאוד לוודא זאת .
  4. האם בתוך שעות הפעילות ישנה אפשרות לגישה חופשית למחסן ? במידה ולא, אפשר שזה יעלה קצת חשד . לכן מומלץ לבדוק היטב מה הסיבה שבגללה חברת המחסנים אינה מאפשרת גישה למחסן באופן חופשי .
  5. איפה ממוקמים המחסנים? – כשמתעורר צורך במחסן להשכרה הטוב ביותר הוא בתוך מבנה בטון המבודד מתנאי מזג האוויר המשתנים . כראוי למחסנים להשכרה .
  6. האם יש נקיון והדברה באופן שוטף במחסנים ? כאשר יש נקיון והדברה באופן שוטף, ככל הנראה שהמחסנים שמורים מבחינה אסטטית ומן המזיקים המצויים ברחוב (בחיפוש אחר מחסן להשכרה פחות שמים לב לנקודה הזו אך היא לא פחות חשובה משאר התיפעולים בשוטף של חברה להשכרת מחסנים !).
  7. כיצד מתבצעת נעילת המחסן? חשוב לבדוק שהמחסן האישי (מעבר למקום האחסנה עצמו) יהיה נעול מאחורי (לפחות) 2 מנעולים, שבינהם יהיה מנעול גם של הלקוח ללא אפשרות לחברת האחסנה לפתוח על דעת עצמה, או ללקוחות אחרים המסתובבים באזור המחסנים .
  8. האם למחסנים יש אישור כיבוי אש? כאשר שאלתם את חברת המחסן אם יש פוליסה בתוקף, ככל הנראה שגם עניתם לעצמכם על השאלה הזו, כי וודאי שחברת הביטוח תאפשר לחברה להשכרת מחסנים לבטח רק כאשר יש אישור כיבוי אש, אך תמיד טוב להסתכל למעלה במחסנים עצמם ולראות אם יש ספרינקלרים מוכנים לכל מקרה שלא יבוא, והם מצויים בכל מחסן ומחסן בפני עצמו וברחבת המחסנים.

לסיכום,

אלו הדברים הרלוונטים ביותר לשאול בשיחת הטלפון הראשונית כאשר מחפשים מחסן להשכרה .

כמובן שישנם עוד פרמטרים אישיים שיהיו חשובים לכל אחד בפרט לפי צורכו האישי, אך כל עוד חברת האחסנה עומדת בתנאים המפורטים למעלה, ככל הנראה שמדובר במקום איכותי .

בהצלחה בכל,

אחסון מקצועי קדוש בע"מ – מחסנים להשכרה לכל צורך .

 

פוסטים אחרונים

כיצד לאחסן בגדים?

אחסון בגדים לצורך אחסון במחסן תכולה זו משימה לא פשוטה בכלל. כדאי לדעת פרטים חשובים כדי לאחסן בגדים למשך תקופה מסוימת. ראשית, אחסון בתנאים לא

קרא עוד »

מבצע לשלושה חודשים ראשונים
עלות אחסון לקוב לחודש 25 ₪ + מע"מ

Call Now Button דילוג לתוכן